Examen 7 juni 2011

Hej hej och åter hej!
Jag är super spralligt glad så här dagen efter examen. Nu gäller det, nu är man vuxen och nu ska man börja tjäna sina första egna pengar. Känns lovely måste jag säga... Redan imorgon gör jag min första arbetsdag som Biomedicinsk AnalytikerUddevalla Sjukhus, avdelningen för Klinisk Fysiologi... Wiihoooo

(Osminkad jag!) Klänningen är enligt mig WONDERBAR!! Åå vad fin jag kände mig i denna marängbakelse till klänning :)

Brukar aldrig göra något speciellt med håret men dagen till ära så lockade jag det med locktången (kors i taket!!)



Examensceremonin i skolan. Det var lite tal ifrån rektor och lärare, utdelning av examensbevis samt betyg och så blev det en och annan sång.



Gruppfotografering av BMA som läst inriktning fysiologi


Efter examensceremonin bytte vi aula, där bjöds det på tårta, muffins, bubbel, vatten, fanta och kaffe. Gissa vad som finns i mitt glas!? VATTEN så klart, eller NOT! Här bubblas det för fullt :)


Examensfirande hemma hos mor och far. Familj och släkt var på plats. Mycket trevligt! Speciellt roligt var det att min morbror med fru samt min kusin Sandra kom förbi och grattade mig. Tack så mycket för det!
Der var dock två personer som jag saknade något så fruktansvärt under hela dagen nämligen mormor och morfar. De har alltid, sen första dagen jag började läsa på eftergymnasial utbildning, längtat till den dagen jag går ut. Nu fick de aldrig uppleva den dagen. Men jag tror nog att de var med ändå och såg hela dagen. Hoppas det! Saknar och älskar er något så fruktansvärt! Det var en känslosam dag igår med några tårar som fälldes pga saknaden efter er! <3













Ett gott-och-blandat-paket innehållande handdukar, doftljus (LJUVLLIGT GOTT!!), portmonä (?), minimuffinsformar, plastmuggar med tillhörande skedar perfekta för strandlivet och ett super fint hemmagjort kort.



Egendesignad bred silverring med texten "Amor Vincit Omnia" + ett hjärta i slutet av texten.
För er som inte vet vad det betyder så är det "Kärleken övervinner allt". 

Tomas Sabo

Examenspresent från min Nils, ett vykort....

... att ett handskrivet vykort i sista minut kan vara värt så mycket!?
(Min älskling är mycket bra på att stava som ni kanske ser.. Det är så charmigt när man ibland får små felstavade lappar, haha...)

Nu är det alltså bara en tid som ska passa och sen är tatueringen min! :)

Tack snälla familj och släkt för alla fina presenter och det goda sällskapet igår kväll! Älskar er!

GRATTIS TILL DUKTIGA MIG!! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lina

Postat av: lina

hehe glömde skriva något innan jag skickade. super fin klänning. vad skall du göra för något denna gång ? är super sugen blir snart någon för mig med :) kram

Postat av: Anonym

Ett stort grattis och lycka till i framtiden!Nu börjar livet kan man säga. Skönt med en utbildning i ryggsäcken och ett jobb :) jätte fin klänning verkligen, förstår att du gillar den.



Vad blir de för tattoo?

Postat av: Anonym

Ett stort grattis och lycka till i framtiden!Nu börjar livet kan man säga. Skönt med en utbildning i ryggsäcken och ett jobb :) jätte fin klänning verkligen, förstår att du gillar den.



Vad blir de för tattoo?

Postat av: Nisse

Grattis!!!

Riktigt snygg klänning, och osminkat var du väldigt naturligt vacker! En riktig kalas-tjej!

Sköt om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback