En tur i stan

Det har varit så himla stressigt denna veckan! Allt ifrån inlämning av examensarbete, rättning av examensarbete, justering av examensarbete samt läsa igenom kompisens arbete för opponering. HJÄLP! Pust vad stressigt! Bla, bla bla...
Nu har jag i alla fall justerat det som läraren ville att jag skulle justera och den senaste versionen är nu skickad till henne innan jag skickar in den med utan återvändo som man enkelt kan kalla det. Deadline för slutlig version av arbetet är på söndag, hoppas jag kan skicka in den redan imorgon så jag kan börja med allt annat som skall göras inför opponering på måndag och sedan min egna redovisning på tisdagen. Det behövs göras en powerpoint och ett manus inför min redovisning, har börjat lite smått men är långt ifrån färdig, många timmar återstår! Hur ska jag hinna göra allt på så få dagar! Nu gäller det att prioritera rätt saker...

På tal om att prioritera rätt saker så ägnade jag några timmar i stan mitt på dagen. Rätt prioritering? Nja kanske inte!
Var först en sväng på det värsta spinningpasset ever! Jag har varit på MÅNGA pass i mina dar men detta tog fanimej priset. Jag ville gå av och gå hem redan efter 10 min, då det fortfarande var uppvärmning. Hallå eller!? Jag vet dock svaret till att jag tyckte det var så hemskt jobbigt. Jag sprang Gbg-varvet i lördags, vilade endast en dag och var direkt på träningen igen. Det har blivit spinning måndag, zumba med jäkligt mycket ben på tisdag, spinning på onsdag och idag spinning. Benen måste VILA nu känner jag! Helt slut!!! Det blir dock Zumba imorgon, så blev det med den vilan! Helt sinnes.. Blir helt manisk när det gäller träning, så himla kul!

Men för att återgå till de där bra prioriterade timmarna i stan nu då... Jag fick med mig en påse hem från Veromoda med både en rosa klänning och en grön halvtransperant t-shirt. T-shirten valde jag att ta i en större strl, snyggt med löst sittande t-shirtar tycker jag. Jätte nöjd!
Klänningen är dock en sån där modell där man ser en aning gravid ut, men det struntar jag i. Den var ju så himla rosa och söt!





Förresten, jag har fått jobb året ut på klinfys ua/NÄL. Så himla glad!! Börjar att jobba redan den 9 juni, 7 juni tar jag min examen, alltså 1 dag sommarlov!! Tack för den ;)
Jag och kompisen (min vapendragare/vän/partypolare Malin) ska dock ta en sista minuten någon gång i slutet av augusti tänkte vi, så en vecka ledighet, helt okej enligt mig! Hoppas det blir av bara, min goa fina Malin...

Pöss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback