Födelsedagar

Mammsen fyllde 45 år den 29 april och igår var det dags för pappsen att fylla 50 år.
Mamma ville inte ha något kalas men det ville pappa. Så igår hade vi 50 årskalas för gubben.
Det blev mat iform av kallskuret och potatissallad och till efterrätt blev det tårta som jag lyckades fixa. Tårtan är beställd av en super duktig tjej som heter Josefina Pilot. Sjukt duktig är hon!



Busstårta eftersom pappa har omskolat sig till busschaffis. Dessutom är han en hurtigbulle som gillar att åka skidor och springa. Perfekt tårta som representerar honom bra!







Farmor, pappa och farfar!


Glade gubben!


Kusinen Hugo med min bror Robin. Hugo sprang efter brorsan hela kvällen typ... Hugo är en supergo pojk som skrattar precis hela tiden!


Nisse tog bild nedifrån, inte den mest smickrande vinkeln. Men det är tyvärr den enda bilden jag har på mig själv sen kalaset.. Så enjoy!


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback