Några hundralappar fattigare!

Gud vilket fantastiskt väder det varit idag, helt underbart! Sol och värme, kan inte bli bättre!
Var i stan och jag fick mig en ny ögonskugga :)
Härmade Frida Fahrman med skuggan från Loreal.
Nr 184 Cacao Mania.

Jätte fin skugga!



Blev också ett par ballerinaskor ifrån Eurosko, endast 299 kr det är ju
som hittat! Men vet inte om jag ska behålla dem, vad tycker ni?

Is it a keeper?




Nu ska jag äta middag.. Blir hemmagjorda hamburgare.
Vi har så jäkla svårt att komma på mat att laga. Hur har ni det? Det är
verkligen vårt största problem! Vi har noll fantasi, verkligen...



Min otroligt barnsliga sambo som gort detta. Jag citerar honom -"Så här får man
till lite festlighet i den annars tråkiga vardagen" HAHA... helt körd i huvudet ;)
Men kanske det jag älskar honom för!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback