Fredag

Ojojoj vilken dag det har varit idag.. alldeles perfekt dag!
Den började med att äta frukost som bestod av vaniljyoghurt och färska hallon, en ny favorit sen hotellfrukosten i Stockholm. Kan bara inte vara utan det, så otroligt gott!!



Efter frukosten blev jag jätte trött, undra vart den tröttheten kom ifrån!? Så jag ställde klockan på 30 min och kröp in under täcket igen och sov. Vaknade utvilad och pigg igen.
Efter många om och men så fick jag på mig träningskläderna och begav mig ut och sprang i ca 1,5 timme. Sprang dock inte konstant i 1,5 h men iaf lite mer än 1 h. Det var så härligt att vara ute och springa/gå så jag drog verkligen ut på tiden och bara njöt. Sprang längs stranspromenaden, ända bort till Lindesnäs och tillbaka hem. Stannade strax innan Lindesnäs, strax efter Snäckan och satte mig i några minuter och bara tittade ut över havet. Vackert!!

Efter springrundan var det bråttom! Hade bara 30 min på mig för att duscha och göra mig iordning för vid kl.15 skulle vi vara hos Nisses mormo roch morfar och äta middag.. Jag hann duscha, sminka mig och ta på mig kläder..men hann tyvärr inte blåsa håret så jag fick sätta upp håret i en knut.. Har aldrig mitt hår slickat bak så som jag hade idag. Kände mig som en kille i det, men Nisse tyckte inte det så jag fick lägga min fåfänga på hyllan och följa med som jag såg ut..
Maten som Nisses mormor och morfar bjöd på var en kycklingrätt som gjordes i ugn, jätte god var den verkligen. Tog om två gånger, åt som en häst. Det är sjukt gott att äta efter en joggingtur, speciellt idag då jogginturen förbrände mer än 1000 kcal!!

Efter middagen åkte vi hem till Nisses syster och fixade hennes surroundljud, vilket gick lätt och snabbt..
Fick med oss Världarnas krig hem. Är det bara jag som INTE har sett den tro?
Har iaf precis sett den nu och jäklar vad bra den var!! Satt på helspänn hela tiden, haha... (Mobba mig inte!)

Nu tänkte jag att jag ska göra det där inlägget om min weekend i Stockholm som inte blev av efter frukosten imorse.. Nisse sitter ändå och spelar Wii nu (fick hem ett nytt spel på posten idag, JULAFTON för honom!)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback