Hon har vågor i sitt hår...

Go´kväll!

Det har varit en fullspäckad dag idag med både fika med kusinen och middag hos farmor och farfar.. Nu är magen mätt och belåten kan man säga. Blir fullt ös imorgon på gymmet för att försöka få bort allt det jag ätit idag! Men, det är jullov och då får man "unna" sig :)

Jag har ju gjort "reklam" för att jag gillar Body shops serie Cranberry joy och detta hade kusinen sett så jag fick hennes nästan helt oanvända body butter i just doften cranberry joy. Tack så hemskt mycket Malin! Tycker den luktar så himla gott! Men smaken är som baken som man brukar säga! Något mer du inte gillar som jag kan ta över? Så säg bara till... haha..

Testade min nya vågtång idag (gjorde bara för att testa, la alltså inte ned någon energi alls på att det skulle bli snyggt) och jäklar vad det blev vågigt. Den var väldigt lätt att använda till skillnad från andra tänger jag har, äntligen! Nisse tyckte dock det såg konstigt ut, rak lugg och vågigt hår. Jag ser nu på kamerabilderna jag tog att det ser faktiskt riktigt skumt ut! Så luggen får jag nog göra något åt när jag vågar håret, för den kan nog inte vara nere...
Har ni några ideér? Kom gärna med dem!




HAHAHAHAHAHAHAHAHA... som jag har skrattat åt denna bilden! Hur F*N ser jag ut???
Jag bjuder på denna "goingen"...



Nu blir det natten för mig för imorgon bitti ska jag ut och åka pulka med mina två småttingar till kusiner, då behövs det energi!

Godnatt!
Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback