Latar mig med gott samvete!

Usch vilken dålig uppdatering det har varit nu dem senaste dagarna.. Det beror på att jag inte haft lust. Har inte prioriterat datorn. Sitter så jäkla mycket med datorn annars och det har varit gott att ha låtit datorn vara när jag kommit hem ifrån jobbet...

Men idag tänkte jag skriva lite... Nisse har ändå åkt upp till sitt garage och då är jag ensam hemma.
Vet ni en sak? Idag blev jag blodgivare, jajamensan.. Jag gav blod idag. Inte lilla nålen de stoppade in i mitt lilla kärl. Herregud! Men det kändes inte mer än en vanlig provtagningsnål vilket var bra! Känns bra nu efteråt att jag gör detta för andras skull.. Det är brist på blod och de behöver fler blodgivare så tveka inte!!

Efter jobbet åkte vi till Maxi och handlade. Fick köpt oss var sin bok. jag köpte mig:



Jag skall genast lägga mig i soffan och läsa den tills Nisse kommer hem..
Fick order om att ta det lugnt nu efter att ha gett blod, närmare bestämt 450 ml har försvunnit ur kroppen idag dvs. mycket vätska.. Därför skall man inte ut och springa eller träna över huvudtaget när man gett blod. Tur att jag sprang igår, nu kan jag med gott samvete ligga här i soffan och mysa...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback