Välkommen in i familjen!

Var en sväng på torp tidigare idag och gick på ett par sandaler jag bara var tvungen att köpa med mig hem.. Välkommen till familjen sötnosar!

Köpte mig dessutom en ny almanacka inför skolstarten. Hade en förra året i det märket och jag stortrivdes i den då, då var den mörkrosa med ett annat blommönster på. Utsidan är utav skinn, jätte fin! Fick även köpt mig ett nytt läppglans...













Visst är dem fina!? Roligt med lite färg på skorna också. Dessa kommer bli jätte fina till en enkel svart klänning och en röd kuvertväska. Perfekt att bryta av en annars svart outfit med...
Skor är verkligen lycka!!!



Skall strax iväg på kalas, på 35-års kalas närmare bestämt. Och då ska jag inviga mina nya älsklingar! Gillart!!





Tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback