Lördag

Har precis sett Disneys film The princess and the frog... Den var faktiskt helt okej, skrattade jäkligt mycket åt den där feta alligatorn som är med i filmen! Hahaha... Den är helt klart värd att se! Såg filmen samtidigt som vi åt middag.
Till middag idag blev det en super god fläskfilé som var marinerad i vitlök och örter, till den hade vi potatisgratäng och lite tomat/gurka. GOTT!!




Idag var en sån där dag då man inte visste vad man skulle ta på sig imorse. Vädret såg så himla kass ut. Så det blev byxor idag, jag som nästan aldrig har på mig byxor! Men svarta leggingsbyxor från Veromoda och en rutig skjorta, även den från veromoda fick det bli idag. Till detta hade jag en grå jacka och mina vita converse. FIN FINT!! Bra klädsel för detta väder vill jag lova!

Dagens:




Fick precis en stark vilja att springa just nu. Men vädret känns inte så kul, dessutom är det lite sent nu kanske? Det mörknar la snart!? Eller?? Får la vänta tills imorgon bitti....

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback