Robin Hood

Jag har blivit bjuden på bio idag av min söta älskling! Vi såg på Robin Hood.. Filmen var jätte bra tyckte jag, mycket pilbågar och MÅNGA döda soldater. Dock lite lite kärlek, vilket var synd! Gillar verkligen såna här filmer, filmer som utspelas från förr i tiden med fina klänningar (de rika) osv...
Russell Crowe är en sån jäkla bra skådespelare, snygg också för den delen, i alla fall i filmen men det är väl de synliga musklerna och manligheten att vara soldat kan jag tänka mig :)
Det som fattades i filmen som jag saknade var ju denna ormen som de snor pengar ifrån i den tecknade versionen, han är ju så go! Men hade nog blivit svårt att få till det med en orm i denna versionen.. hehe



Robin Hood som jag minns honom:



Körde precis Nisse och Emil till ett par kompisar där de ska sitta och dricka lite öl och snacka lite skit.
Så nu sitter jag hemma själv. Skall ändå strax ta mig en dusch och sedan lägga mig, skall ju jobba imorgon mellan kl.7-16 (skall försöka gå lite tidigare, får fjäska lite!) Jäkla synd att jag inte är ledig när nisse är ledig :(

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback