Ledig idag

Idag var jag som sagt hemma från praktiken pga allt som har hänt med mormor... Det gjorde jag rätt i känner jag!! Har varit tillsammans med mamma och brorsan hela dagen. Cyklade ned till stan i morse och mötte mamma inne på Willys, sedan var hon snabbt inne på begravningsbyrån och då träffade jag min gamla matte/kemi lärare som jag hade i årskurs 7-9. Kul att träffa honom men han hade inte så mycket tid, skulle ha lektion just då, tyvärr..
Efter det cyklade jag med mamma hem till dem och bara var med dem... Behöver umgås med nära och kära i såna här tider.. Vi gick ut och tog oss en glass i solen, gick en liten promenad runt kvarteret och bara pratade..

Dagens:



Jeans jacka- Gina Tricot
Chinos- Veromoda
Tröja- H&M

Varför åka buss när man kan cykla? Att cykla är en favorit under sommaren!!




Nu står jag och lagar mat, det blir potatis med fiskbullar i vitsås och lingonsylt. MUMSIGT!!
Efter maten skall jag fortsätta med mitt broderi en stund och sedan troligtvis ut och springa...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback