Tröttast i kommun

Jag har aldrig varit så här trött tror jag.. det är morgonens lektion jag kan skylla det på! Jag har aldrig varit så nära på att somna på en lektion som jag var i morse. Kom på mig själv att jag såg dubbelt, nickade till och med till ibland för att jag typ somnade...
Dagen började kl.8:30 med att sitta vid en dator i 3 timmar!! Det vi gjorde vid datorn kändes så himla mesigt! Vi fick ta på oss hörlurar och satt och hörde på en gubbe som pratade om el, gaser och strålning. HALLÅ?? Det var inte mycket nytt vi lrde oss där inte! Avsnittet el, herregud... där gick de igenom vad spänning, effekt och ström var. Men alla dessa avsnitten hade anknytning till sjukvården, så vissa stunder var ju mer intressanta än andra.

Jag har som sagt aldrig varit så trött! Hade jag lutat mig över bänken så hade jag nog fasiken somnat så himla tråkigt var det! Tänk er själva, 3 timmar framför en dator, sitta och lyssna på något som är så ointressant!
Efter den lektionen har jag inte riktigt vaknat till känner jag. Usch!
Lektionen på eftermiddagen var om gashantering i 1,5 timme. Lite vettigare lektion, kändes inte alls lika jobbig. Den var mer intressant!
Nog om skolan för mig idag!



Hahaha, herregud vilket kaos det var hemma hos mig igår efter kl.22.. Jag kom på att jag inte hade sett en av mina väskor på länge. Sprang runt och letade efter den men hittade den ingenstans.
Sen kom jag på att jag hade haft en känsla i måndags att jag hade glömt något och då slog jag ihop det med väskan. Jäklar, har glömt väskan någonstans!!
Fick panik och ringde mamma och frågade om jag hade glömt den hemma hos dem eller om jag hade glömt den hos mormor troligtvis. Men mamma hittade den inte hemma hos dem heller. Och hos mormor ligger ingen väska. Fan tänkte jag, det är ju i grund och botten mammas väska.. Den vill jag inte förlora, för jag älskar ha den till vardags!
Pappa skrek i bakgrunden när jag pratade med mamma i telefon att jag skulle titta i garderober, toaletten, städskrubben, vid jackorna och byrån etc. Jag sprang runt som en tok och letade överallt, verkligen ÖVERALLT! Men kunde verkligen inte hitta den..
Då säger både mamma, pappa och Nisse typ samtidigt att jag skulle kolla under sängen. Jag svara att nej varför ska jag kolla under sängen? Där lägger jag ju ingen väska!
Men jag gjorde det ändå... och vad ligger där? Jo min väska! Då har alltså Tuffs tagit den och dragit den under sängen.. Jäkla buse!! Undra vad han ville ha min väska till, den är ju alldeles för stor för att leka med! Hahaha, men vad vi fick oss ett gott skratt!


Nu sitter jag på tåget påväg hem till uddevalla.
Så nu ska jag hem till en tom lägenhet, eller tom är den ju inte, Tuffs (tjuven!) är ju hemma.. Nisse kommer tyvärr inte hem förrän runt kl.20 idag. Han skulle åka direkt till Trollhättan efter jobbet för att lämna sin bil på mappning där, för att få ut så mycket effekt som möjligt ur monstret. Efter det skall han se på en bil och han med bilen skall se på hans båt. Får se om de byter..

Tänkte ut och springa direkt så är det gjort.. Hoppas bara att vädret håller sig till soligt, mycket roligare och skönare att springa då!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback