Mys i soffan!

Heeej!
Vilket ruskväder, precis när jag och mamma skulle ut och promenera en stund. Vi fick ta bilen ist, och då hamnade vi nere i stan. Där hittade jag ingenting, som vanligt!
Men, köpte mig nya Vecko-Revyn, nya marabouchokladen och en risifrutti...

Nu ska jag slänga mig i soffan under filten, läsa Vecko-Revyn och sen när den är utläst så blir det film, inte mindre än Pretty Woman :) Det är aldrig fel att titta på den när det är skitväder ute!
Sen när filmen är slut ska jag ned och träna.. Blir Bodypump, step, bodycombat och sen kanske core. Härligt! Imorgon kl.7 ska jag gå på spinning med pulsband. Hoppas jag orkar mig upp till det! :) Så himla kul att träna pass!



Först lite mellanmål :)
Ny risifrutti med kardemummaris och hallon, mums....


Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: E-R

Hej

Fin blogg

Stor härlig katt du har

Jag måste nog också prova den chokladen

Ha det bra

Postat av: Elin

Hallåå där =)



Yes köpte de igår, velat ha de hela sommaren, köpte de på hm på överby.



Tack. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback