Kalas

Oj vad dagen har gått fort!
Hans och mina föräldrar var ju på kalas här idag och allt gick jätte bra. De verkade trivas ihop, det var iaf inga konstigheter, vilket var skönt! Fast jag var egentligen inte orolig!
Glasstårtan som jag bjöd på var såååå god! En riktig höjdare. Dock så gjorde jag missen att jag ställde fram den lite väl tidigt så den var lite för smält när vi åt den, men smaken var lika god ändå! Har mer än hälften kvar, mums :)

Just nu är Nisse jätte glad och jag är jätte avundsjuk, för vet ni varför? Han fick bl.a. en trisslott av mina föräldrar och han vann på den! Inte 25 kr som man kan vinna ibland utan hela 2000 kr! Kan ni fatta, 1000 kr x 2. Helt otroligt!!! Jag är jääääätte avundsjuk, jag hade velat ha dem pengarna ist! Men man får la glädjas för att han som har mycket pengar får mer pengar helt enkelt! hehe.. Nej jag är inte bitter!!!

Grattis igen min älskling!


Kom precis hem ifrån torp där jag köpte lite skönhetsprylar bl.a rengöring till ansiktet, deo och ett puder på H&M, sweet! De hade dem till lite nedsatt pris, så jag passade på att köpa på mig lite..
Nu står jag och kokar revbenssjpäll som vi sedan skall griljera och sätta in i ugnen. Till detta blir det pommes och bea, mumsigt hoppas jag det blir! Första gången vi göra detta... Håll tummarna!

Dagens:





Ny skinnjacka Veromoda, Kjol H&M, linne Lindex, skor Eurosko.

Denna orkidén fick Nisse av hans föräldrar, var tvungen att visa upp den, den är sååå fin!
Får se var vi ska ställa den så att den får vara ifred för Tuffsen!




Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback