Hardcore superstar

Igår var jag och älskling på Hardcore Superstar-konsert i Liserbergshallen. Gillar vissa av deras låtar och dessa låtar spelades igår, vilken tur. De spelade även låtar från deras senaste platta, vilka jag inte alls har lyssnat på. Men de var också bra!

Förband ett kommer jag inte ihåg vad dem hette, nånting med diet, men dem var riktigt riktigt bra och förband två var the 69 eyes som var lite sådär enligt mig.

Det som var synd var att superstar inte lät så jätte bra och vi fick veta idag att det var för att Jocke Berg (sångaren) tappat rösten. De har fått ställa in konserter dagarna innan Gbg pga det, så inte så konstigt att det inte lät helt hundra! Synd!


Tyvärr är inte min kamera den bästa att ta bilder med när det är mörkt.. Så det blev endast denna bilden från igår. Värdelöst, jag vet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback