Hejdå fettet! Hej hej midjan!

Imorse var jag en sväng till Trollhättan. Destinationen var egentligen Gymgrossisten som jag trodde låg i Oden, men det gjorde den inte alls. Fick veta att den istället ligger intill Överby. Jag visste sen tidigare att Oden skall ha en affär typ som gymgrossisten, och jajamen, det hade dem. Så jag fick köpa dessa fettförbränningstabletter där ist, dock för 239 kr istället för 199 kr, men vad gör 40 kr hit eller dit??

Dessa skall testas ikväll, på Zumban!



Tabletterna är hur stora som helst och de går tyvärr inte att brytas på mitten heller eftersom det är draperade kapslar. Fy, hur ska jag lyckas svälja dessa.. Gillar ju knappt att svälja mina p-piller som är jätte jätte små.. Men, vill man vara fin, så får man lida pin!

Information från Gymgrossisten:

Thermo Stim

Senaste fettförbrännaren som innehåller Sinetrol™.

Vad är termogenes?
Termogenes är en hel serie av metabola processer som underhåller kroppstemperaturen. Enkelt uttryckt, den består av förbränningen av energirika ämnen för att värma upp kroppen och behålla temperaturen stabil och på en lagom nivå.

Termogenes och fettförbränning.
Det finns ett antal ämnen i kosten som till viss del kan stimulera kroppen att förbruka delar från fettreserven. Dessa ämnen verkar enligt ett trestegssystem – De reducerar aptiten, startar och intensifierar fettförbränningen och därigenom även termogensesen. Med termogena ämnen kan vi snabba på processen och ta kontroll över den med en minskning av det oönskade underhudsfettet som följd. Njut av den fantastiska muskel definitionen! Bränn det överflödiga fettet, smält bort kilon!

THERMOSTIM™ – THE MASTER OF THERMOGENESIS!

THERMOSTIM™ är den enda produkten på marknaden med ett vetenskapligt genomarbetat recept, rik på termogena stimulerande ämnen med vetenskapligt dokumenterad bakgrund. Till Thermostim har man valt växtextrakt av yppersta kvalitet med de starkaste koncentrationerna av bioaktiva substanser och vitaminer vilka är nödvändiga för energimetabolism och fettförbränning.

Bara i THERMOSTIM™ hittar du:

  • SINETROL – patenterat extrakt av citrus frukt.
  • 6-falt högre grad av lipolys understödd av studie.
  • Säkra resultat – viktminsknings resultat understödda av klinisk studie på människor.
Dosering: 1-3 kapslar/dag. ca 30-40 min före frukost, middag samt träning.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sjukt att ta farliga fettförbrännings tabletter. Läs om det får du se. Bara ett råd

Postat av: jessica blom

åh, vad roligt det är med folk som skriver anonymt. hmm!

ville bara säga, att du är fin precis som du är min vän.

Postat av: Anonym

jag menar inte att man är sjuk i huvudet för det, många väljer den vägen men man kan rubba hela kroppens balans med tabletter, dieter medmera. Det finns en anledning till att man måste kontakta läkare innan man börjar med en diet eller tabletter så att man har koll på vad som sker. Inte meningen att skrämmas men sådant ska man ha koll på. Hoppas att de fungerar men det kan ju bränna muskler istället för fett, vilket inte är bra. Förstår att du vet vad det är du tar men det finns risker med allt. Lycka till! =)

Postat av: Sahra

SV Anonym: Så klart du inte menar att man är dum i huvudet! Att göra en viktminskning naturligt är bäst, jag vet! Men jag är en sån som gärna experimenterar, som en liten hjälp liksom. Att ta till tabletter är ingen big deal... Jag försökte hitta information om tabletterna bryter ned muskler, hittade en kommentar om det av en som sa att han inte hade märkt att musklerna drabbades. så man får hoppas att han har rätt! Du har helt och hållet rätt när du skriver att det finns risker med allt, som även jag skrev i inlägget. Men ska man tänka så, så vågar man ju snart inte göra någonting eller äta nånting! Äter man en viss grej kan man få cancer heter det titt som tätt, men slutar vi att äta det ändå?

Tack för omtanken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback