"Röda lappar på alltihop!?"

Pappa (kors i taket!) ringde mig i förmiddags och frågade om jag ville med dem till torp. Så klart jag ville med!
Det var väl tur det för jag fick fyndat!! Egentligen hatar jag REOR, tycker det är pinsamt att vara den som står och rycker i nedsatta plagg. Men ibland övervinner jag min rädsla och faktiskt är den som ivrigt kikar vad det finns för fynd. Mammas ord när jag visade vad jag hade köpt, "Oj, röda lappar på alltihop!?", förvånad blev hon!

Denna klänningen från H&M har jag velat ha länge, men inte vetat när jag ska använda den, för den är ju lite speciell. Men när jag fick se att den endast kostade 50 kr nu så köpte jag den. För 50 kr kan den gärna bli hängande om den skulle bli det, för det spelar liksom ingen roll för 50 kr. Känner dock på mig att den kommer bli en hit till sommaren när man är lite solkysst.

Den har så himla fina detaljer!



En enkel svart/beige-randig tröja är enkelt och snyggt. Denna är från Lindex för halva reapriset, 49,50 kr.

Älskar enkla vardagsklänningar som är lite så där slappt fula! Även denna är från Lindex för halva reapriset 49,50 kr.

Finns inget bättre än H&Ms billiga läppglans. Dessa kostar 9,50 kr/st. Värdelöst att köpa dyra läppglans av den anledningen att man nästan alltid tappar bort dem. Detta läppglans finns i fyra nyanser, ljusrosa, mörkrosa, beige och orange.


Efter torp var jag alltså 3 plagg rikare och endast 149 kr fattigare, det kallar jag att fynda!!


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback