Vilken dag!

Ja fy fasiken vilken dag! Det har varit en dag som inkluderat min vanliga otur!
Igår fjäskade jag lite fint för mamma och pappa om vi kunde åka till Gymgrossisten som ligger vid Överby för jag hade sett en skit snygg träningsväska hos dem, men snål som jag är så ville jag inte betala frakten.. hehe..
Snälla som "bara" mina föräldrar är så ställde de upp och körde mig dit idag. Men just idag, just IDAG hade de stängt pga. inventering.. Vad FAAAN!? Varför skulle de ha det just IDAG för? Så det blev ledsamt nog ingen träningsväska för mig...

När jag kom hem surfade jag runt lite och kom in på en sida där de var fri frakt, och jajamen, där hade dem den. Så nu är den påväg hem till mig, skulle ta mellan 1-4 arbetsdagar. Längtar!!



Naglarna idag är lika rosa som mina fina tulpaner

Längesen jag hade inbakt fläta. Passar perfekt när håret egentligen hade behövts tvättas.

Egobilder togs under tiden som jag väntade på att mamma och pappa skulle hämta mig..
Det är mamma i luren :)






Nu klev älskling precis innanför dörren så nu är det HELG!! Som jag har längtat till denna helgen... Imorgon ska jag till IKEA med mamma och brorsan, skall vara där tills de öppnar, kl.10. Måste vara hemma tidigt för kl.14:30 skall jag på löpträning som gymmet anordnar. Det blir först en liten löprunda och sen skulle vi köra fartlekar, stafetter och intervaller. Kommer bli så himla bra! Ge mig lördag NU!
Dock ska jag vara själv hemma hela lördagskvällen för Nisse ska till rockbaren i Thn och jag ska vara deras chaffis... Fick ställa upp eftersom Nisse kör runt på mig titt som tätt...

söndag ska vi ut till hans föräldrar och fira hans morfar som fyller 84 år. Där blir det macka och kladdkaka. YES! Kladdkaka!! :)

Min helg kommer bli KANON !!! Vad ska ni göra?

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback