Det går bra nu..

Hej!

Åå vad jag älskar min praktik. Är ju på Sahlgrenska nu på Klinisk neurofysiologi och lär oss ffa neurografi. Det är så kul tycker jag! Dock svårt att förstå sig på måste jag säga, massa olika nerver och deras hastigheter etc... Visst är det jobbigt att stiga upp tidigt och komma hem sent men känner ändå att det är värt för att få vara där, så kul tycker jag det är där, personalen är trevlig och undersökningarna är roliga och lagom avancerade! Känns lite som min grej (lagom avancerat! haha), så vem vet, det är kanske det jag väljer att inrikta mig speciellt på sen när jag är klar!?

Började praktiken senare idag, kl.10 ist för 7:30. Ställde klockan på 5:30 för att hinna med en morgonpromenad men när jag fick se hur många grader det var ute då, - 13 grader, så gick jag och la mig igen! Men har tagit morgonpromenaden nu ikväll ist, endast -8 grader!

Invigde min nya topp idag från Veromoda. Härlig färgklick i vardagen!!


Nu tittar jag på Sveriges värsta bilförare. Jag fullkomligt ÄLSKAR det programmet. Tror att det är för att jag känner igen mig själv i vissa, haha.. Mobba mig inte! Jag kör väldigt sällan och när jag väl kör så känner jag mig som en nybörjare, dessutom så har jag noll koll på var bilens kanter är, så backa på smalare platser eller fickparkera kan jag ju bara glömma!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback