Ingen vanlig fredag

Hej!

Är nästan precis hemkommen från favorit passet på gymmet, Zumba. Så jäkla roligt!!! Var rädd att jag inte skulle hinna men det gjorde jag, jippi..

Oj vilken underbar dag det varit idag. Har sett fram emot denna dagen hela veckan!
Vi var på Kungsmässan i Kungsbacka idag. Anledningen till att vi åkte till Kungsbacka från första början var för att hämta Nisses renoverade motor till hans "monsterbil". Hade han inte haft den anledningen så hade jag aldrig kommit till Kungsmässan! Men jag klagar inte att han åkte dit av "fel" anledning...

Påvägen dit stannade vi på Stigs center för att Nisse var hungrig. Han köpte sig Mc'donalds och jag hade packat ned en liten matsäck bestående av shakes och äpplen till mig. Jag kan säga er att det var riktigt riktigt frestande att sno ett pommes frites av honom! Hela bilen luktade Mc'donalds.. Egentligen är jag inget stort fan av Mc'donalds maten, men just idag när man inte får äta det så klart man tycker att det hade varit gott. Det var helt enkelt inte lätt att sitta i samma bil som honom. Jag fick med ledsam min dricka min vidriga shake!
Kändes dock väldigt gott efteråt, att veta att man varit så "nyttig" :)



Jag fick gå själv inne på Kungsmässan en liten stund.. men det gjorde inte mig något alls. Nästan skönast att strosa runt i min egna takt och inte tänka på hur tråkigt Nisse faktiskt tycker att det är att gå i affärer. Man blir jäkligt stressad av den tanken faktiskt att han går där fast att han inte alls vill vara där.

Jag kom inte hem tomhänt iaf. Fick med mig en t-shirt hem med leopard mönster och ett par byxor som är löst sittande och lite glansiga i tyget, "moderna" byxor. Har tyckt att såna byxor är jäkligt snyggt på andra men inte på mig, men dessa satt ganska bra faktiskt. Jätte jätte bekväma!! Köpta på Gina Tricot.
Köpte mig även ett läppglans i fin ljusrosa nyans från Maybelline, Lindex.



Det är fredag och om allt skulle vara som vanligt nu så hade jag suttit och ätit chips och dipp nu antagligen. Väldigt konstigt känns det! Får ta vatten och apelsin ist om sötsuget smyger på.. Heja mig!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Jag har inte vågat mig på Zumban, haha men den verkar kul =)!



Jaa jag vet inte vad själva boxen kommer kosta men produkterna kostar ca 100-150 kr/st.



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback