Slängt ut julen

Innan middagen hos mina föräldrar så var jag först en sväng till Blomsterlandet i jakt efter nya krukor till egentligen alla fönster, men hittade bara till köksfönstret. Urgulliga, lite gammeldags sliten stil.
Som ni märker på bilderna så har jag idag städat bort julen hemma hos oss. Det blev väldigt ljust och fint!
Jag är väldigt sugen på att köpa nya gardiner till framförallt sovrummet och vardagsrummet. Hoppas det kommer in något snyggt snart...

Är det fler än jag som ÄLSKAR krukor och gardiner??







Sovrum:
Ska tapetseras om, när jag och Nisse får tummen ur. Får nog se ut så här tills vi tapetserat om, onödigt att köpa nya gardiner nu som kanske inte passar till tapeterna sedan!


Vardagsrum:


Vardagsrumsbordet:


Nu ska vi snart kolla på Snuten i Hollywood 2 på kanal 4.
Hoppas ni haft en bra dag!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback