25 mars: Våffeldag och lönedag

Jajamen! Igår blev det både våffelätning med stor klick grädde och sylt och så shopping på Överby! Vilken underbar dag! Och så lite träning också, så man med gott samvete kunde äta denna kaloribomb dagen till ära!



Shopping på Överby:
Fjäderörhängen... kanske inte riktigt min stil men ibland får man överraska!


Löst sittande transperant linne från Veromoda. Sjukt billigt! Endast 149 kr!


Dessa köpte jag enbart för att ha på Zumban. Invigde dem igår på Zumban, och jajamen, det var riktigt härligt att ha ett par lösa mysbyxor när man apar sig där! :)


Bodypump innebär fula valkar i händerna. En tjej SKA INTE ha valkar! SÅ jag var bara tvungen att köpa dessa! Invigde dem igår och det var riktigt gott att ha dessa på sig, hade mycket bättre grepp om stången ;)




Bästa köpet! Skit snygga löparskor. Dock ska jag nog ha dem som vardagsko/promenadsko, men vi får se. Så jäkla snygga att ha som vardagssko till vanliga jeans och en enkel tröja!
Det bästa av allt, 390 kr! Ord.pris 1000 kr! Vilket kap!!




NU ska jag inviga dessa härligt snygga skor! Det blir en sväng till torp och sen promenad på strandpromenaden i det fina vädret... Men det bästa av allt!? Jag får med mig min älskling på promenaden! JÖSSÖS! :)

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Snygga skor ja...och ett fynd :) Var köpte du träningshandskarna? Intersport också?

Postat av: Sahra

Träningshandskarna är även dem köpta på Intersport, 180 kr kostar dem!

Skit bra och skit snygga! En kvinna ska inte ha valkar i händerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback