Äntligen fredag!

Godmorgon!

Fredag idag och det innebär helg, skönt tycker jag! Men denna helg har jag många sysslor att sysselsätta mig med, bla. så ska jag imorgon bitti köra iväg pappa och hans kompis till en buss som ska ta dem till vasaloppet (duktiga dem är!), lördag kväll ska jag iväg till en kompis i Thn där vi två ska göra lite middag och bara tjöta skit och kanske sen iväg till kåren på högskolan väst för lite fest (skall dock vara nykter) och så på söndag ja då jäklar, då ska jag sitta på spinningcykeln från kl.8 och framåt till första mannen gått i mål på vasaloppet, det blir alltså ett spinningpass på ca 4,5 h. Vasaloppet skall sändas på storbildstvn i spinningsalen, fantastiskt. Hoppas pappa visas i bild!

Ja började dagen med ett HÅRT spinningpass kl.7, så jäkla skönt att få en sån rivstart på morgonen.... Sen åkte jag hem och åt världens godaste frukost som bestod utav ciabatta (inte jätte nyttigt, men GOTT SOM TUSAN!) med leverpastej och gurka, hälsofil med müsli och te. Älskar frukostar!

Nu sitter jag här framför datorn, skall läsa lite fler vetenskapliga artiklar för mitt examensarbete och så ska jag försöka börja skriva lite på min projektplan, förhoppningsvis kommer jag en bra bit idag! Valde att inte åka ned till Sahlgrenska idag för den anledningen att de inte kör hjärtscintigrafi på fredagar så då kan jag lika väl sitta hemma och göra nytta...





Igår hade stan kvällsöppet mellan kl.18-20. Jag och mamma var där nere, men får ju tyvärr säga att de inte alls hade bra erbjudanden! Varför blir man alltid besviken över dessa fjuttiga erbjudanden?? Varför kan de aldrig ha bra dealar såna här kvällar? Jag fick iaf med mig en liten påse hem, betalade dock fullpris!
Senapsgult är tydligen vårens färg (?), så ja, för att hänga med i det allra senaste så köpte jag mig en senapsgul t-shirt, 99 kr på Lindex.



P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback