Hjälp mig!

Hej på er!

Ställde klockan imorse och tog mig en morgonpromenad innan frukost, världens bästa start på dagen!
Det är ju så himla vackert väder idag, varmt är det också. Tyvärr blåser det en del!

Påväg hem så gick jag förbi en hårsalong jag blivit tipsad om, så imorgon kl.9:30 ska jag klippa mig. Nu är frågan den om jag ska behålla min lugg (just för tillfället har jag den uppsatt, den är alldeles för lång för att ha nere) eller ska jag klippa iordning den igen så jag kan ta ner den när jag vill!? Vad tycker ni? Lugg eller inte lugg??





P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lugg!!;)

Postat av: Sahra

Man kan ju klippa lugg och ända ha den uppe när man inte känner för att ha den nere!

Så det lutar nog åt luggen :)

Postat av: Emelie

Du passar jätte bra i Lugg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback