I bunkern

Hej!

Sitter precis i skrivandet stund på Sahlgrenska. Är här för att skriva på ex-jobbet, vilket jag nu har gjort i ca 1 timme. Det går trögt, men det går ändå framåt...

Tog en senare buss ner idag så att jag skulle vara i femmanhuset när det öppnade. Jag fick shoppat lite som jag visar er senare ikväll eller imorgon..

Idag har jag på mig min nya scarf, riktig snygg om jag får säga det själv!





Skall sitta här några timmar till. Tar en buss hem, lagom till att träningen börjar ikväll. Ikväll blir det Spinn puls med snygge Robert och efter det Bodypump. Blir en lång dag detta!

ÅÅ NEJ! Nu har de börjat borra precis utanför rummet där jag sitter i. Så störande! Får jag inte gjort mycket idag så kan jag skylle på det!

Förresten, dag 1 av 5 på antisocker-utmaningen. Är det någon som har hakat på??

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Du har fått en award av mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback