RASTLÖS!

Va fan hände nu då? Snöstorm helt plötsligt!? INTE okej om ni frågar mig!!
Jag har ju liksom vart inställd på att få fortsätta ha vårjackor på mig, inte gå tillbaka till vinterjackan! Nej, som sagt, INTE okej!

Idag skulle jag ju vart nere och tränat bodypump kl.14:15 men så blev det inte. Vi la oss i soffan och käkade lite godis och kollade på ett par filmer istället. Det har nu resulterat i att jag är VÄLDIGT rastlös! Vet inte vad jag ska ta mig till! Känner för att ta mig en promenad så man får lite frisk luft i sig, men jag vet inte!? Aaaahh det kryper i mig när jag suttit inne en hel dag..... Gillar det inte alls!

Tuffs har också varit helt utpumpad på energi idag, se själva!





P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback