Färgbomb

Hej!
Vilket UNDERBART VÄDER vi har idag! Ca 10 grader i skuggan, helt fantastiskt! Snön är också borta, endast små högar lite här och där...
Tog mig en springtur på över timman i det fina vädret. Fick sick-sacka mellan allt hurtigt folk på strandpromenaden...
Vackert att springa längs vattnet, strålande sol och ganska varmt medan isen ligger kvar på havsytan, som ett vykort! Jag njöt av varje steg jag tog!




Nya löparsockar från Adidas. Fick dessa om man köpte tre stycken Keso mellanmål och skickade in kvittot, såklart att jag gjorde det!

Jag var förövrigt en riktig färgklick idag med alla tänkbara färger på byxorna och rosa jacka, måste sett kul ut, men ja, det ska vara färg i vår, så är det bara!

Nu tittar jag efter en damcykel på blocket, vill ha en hederlig damcykel, lite smått sliten och med cykelkorg! Någon som vill sälja sin för en billig/rimlig peng?? :)

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback