Pink parfait

Äntligen äger jag ett rosa läppstift! Har länge velat ha ett, men inte riktigt vågat, rosa är en ganska utstickande färg att ha på läpparna, iaf den rosa nyansen som jag egentligen skulle vilja ha. Detta läppstiftet jag köpte på Kicks igår är halvtransperant och blir mer som ett mer färgat läppglans, alltså inte lika utstickande rosa som ett "vanligt" läppstift skulle bli. Får se om jag vågar mig på ett "vanligt" läppstift efter att ha använt detta ett tag... Tycker det är ruskigt snyggt med (ill)rosa läppar!!





Det rosa läppstiftet jag egentligen vill ha, men troligtvis inte vågar att bära är Isadoras läppstift 114 Dolce Vita. Angelica Blick bär upp det så himla snyggt!




Eller vad sägs som en lite mörkare rosa nyans, som Rihanna bär upp snyggt!



:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback