Bara ett papper ifrån att kunna titulera mig som Biomedicinsk analytiker..

Nu är allt gjort i skolan.. Förhoppningsvis inget mer skolgöra ever!!
3 år har gått ruskigt fort.. Nu ska man ut i arbetslivet, det är nu livet börja. Fan va härligt det känns!

Redovisade examensarbetet i tisdags vilket för övrigt var riktigt läskigt. Har nog aldrig varit så nervös innan. Men det gick bra. Skönt att det är över! I tisdags kväll hade vi examensfest. Jag kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom jag skulle upp tidigt på onsdagen för att sticka till min kommande arbetsplats för lite prat och dels för att det inte går någon nattabuss under vardagarna, tyvärr. Men jag hann ha roligt ändå. Stack dock när det började bli riktigt kul, men de säger väl att man ska gå när man har som roligast!?

Hade på mig min nya tunika inför redovisningen. Jag åkte aldrig hem emellan redovisning och fest vilket resulterade i att jag även hade detta under kvällen. Kändes verkligen inte uppklätt för fem öre! Tråkigt när alla andra var så fina i höga klackar och så, men inte jag inte... Så är det när man bor en bit ifrån..











Nu är jag ledig fram till examensceremonin den 7:e juni. Gissa vad jag under mina lediga dagar!? Jo jag blir sjuk! Tackar för den.. Hoppas jag är frisk till tisdag iaf :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback