Nationaldagen

Ställde klockan på 8 imorse för att vara redo för en morgonpromenix med kompisen Anna och hennes hund. Vädret såg lite instabilt ut så jag var redo med regnjackan ifall det skulle börja regna. Och jajamen, det började regna, ÖSREGNA!!! Tackar för den...

Sen var jag så trött och frusen så efter frukosten så vilade jag ögonen i någon timma. Till min stora förtjusning så var det åter sol ute. Jag tog då min baden baden och solade en sväng utanför huset då Anna skickar sms och frågar om vi ska åka och bada. Självklart gör vi det! Vi åkte även denna dag ut till Unda och skulle bada, men det var för kallt så det blev inget dopp, men kakor och saft i berget blev det :) Sen började det ÖSREGNA och ÅSKA och BLIXTA, så vi sprang tillbaka till bilen och åkte hem.

Vi var för övrigt 1 meter i från att bli dödade av blixten idag! När vi precis skulle doppa tårna i vattnet så slog blixten ned PRECIS framför oss! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv innan. Den slog verkligen ned PRECIS framför oss!!! HJÄLP!! Från och med nu ska jag börja ha respekt för blixtar och dunder!


Det fanns en lite förhoppning att det skulle bli blå himmel där ett tag, men icke!


Kakor och saft fick det bli istället för dopp i plurret..


Hej och hå..


Jaha.. nu var badankan Anna igång igen. Fick precis ett sms med kvällsdopp-förfrågan i. Jajamen, den antar vi. Nu blir det återigen ett försök till dopp i plurret..

Hej hej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback