I tomteverkstaden

Är nästan i mål med mitt examensarbete nu.. Deadline på fredag kl.16:00.

Härligt det är att ha en stor plats att kunna sprida ut alla sina papper på utan att det stör någon annan!



Idag satt jag 5 timmar i streck utan vare sig mat eller dricka. 5 timmar är riktigt bra när man dessutom är bakis. Igår blev det grillning hos min kära Anna och hennes kille och kompisar. Sen drog vi ut på Mortens. Det blev både vin, tequila, groggar och öl igår. Aldrig bra att blanda, man mår som man förtjänar idag! Har dessutom inte sovit alls mycket på dessa 24 timmar, endast 3 timmar. Det känns som att Nisse snart har en sovandes Sahra bredvid sig i soffan.. Med det sagt så säger jag Godnatt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad skönt att du snart är klar, har satt på datorn för att börja med mitt jobb. Mailat Bosse som sa att han fått ett testmail till jobbet. Bara det är possitivt vill ju inte skriva o sen inte få iväg det.

Postat av: Sahra

Ja det är skönt att snart vara klar! Hoppas det blir bra bara :) Hoppas ditt arbete går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback