Allt annat än lägligt...

...att få ont i halsen en dag som denna, då jag ska ha muntlig presentation! Hoppas bara att rösten håller hela vägen ut!

Hoppas att frågorna man får efter resentationen inte är så svåra! Jätte nervös....
Annars brukar jag tycka att prata inför en grupp människor är det jobbigaste, men inte idag, nu är tanken på dessa frågor som gör mig mest nervös. Snacket blir ju en baggis!

Håll tummarna för att dagen ska bli lyckad!

Förresten, dagen börjar inte bra! Redan skoskav när jag gick till tåget i morse, en promenad på knappt 10 min! Som tur är så har jag med mig plåster! Men det smärtar ändå... Får alltid skoskav av nya skor, det kvittar vad det är för skor, är de bara nya så får jag det! Gillart inte!!!!

Ååååå längtar tills detta är över i eftermiddag kl.14. Då kan man förhoppningsvis åka hem med ett godkänt. Sen har jag ledigt fram tills måndag..heeeeelt utan plugg!
Börjar nya kursen på måndag, en omvårdnadskurs som består av teori 1 vecka följt av praktik i 3 veckor och sen lite mer teori och sen praktisk tentamen.. Skönt att det inte är skriftligt sista tentan innan sommarlovet:)
Yey, snart sommarlov!!


Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback