Gårdagens shopping

Oj, är klockan så mycket? Jag råkade visst somna och vakna nu.. Det är hårt att festa dagen innan! hehe

Igår var en jätte bra dag, hela dagen.. Först var vi ganska många timmar på överby. Jag fick inte shoppat jätte mycket. Varför är det nästan alltid så att man hittar aldrig kläder när man har pengar och är ute efter att handla.. och när man egentligen inte har pengar så hittar man alltid något man vill ha!?
Malin däremot fick köpt sig en nästan ny garderob kändes det som, jätte mycket fina kläder! Undra om hon vågat att kolla kontot än??

Jag fick iaf köpt mig en snygg jackliknande sak på Gina Tricot, på REAN, för ynka 99 kr, FYND!
Jätte fin kommer den bli sedan när man blir lite brun till sommaren.. Perfekt färg.





Fick även köpt mig ett nytt nagellack, som om jag egentligen skulle vara i behov av det?
Vet inte hur många nagellack som står och knör på varann i mitt badrumsskåp. Undra om detta får plats,eller om jag får börja på ny hylla? hehe








Nu ska jag kolla på gårdagens bilder, se om det är något att ha.
Lägger ut bilder efter jag gått igenom dem:)

Kramar





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback