Gör ett försök....

...till att blogga nu då..
Vet inte direkt vad som ska skrivas här men kan tänka mig att det blir mycket skit som inte alls är så intressant!

Jag börjar nu då....:

Hitills idag har jag hunnit med att tvätta en maskin, skrivit klart(?) examinationsarbetet med Monika, en BMA (Biomedicinsk analytiker) klasskompis... Arbetet skall redovisas den 28:e april, så vi ligger bra till. Arbetet handlar om antikroppar och hur de används inom diagnostiken. Gjort en sketsnygg powerpoint till, så det kommer bli awesome!

Nu då? Nu har jag hela eftermiddagen på mig att fördriva på något sätt, men hur?
Ska man bege sig ut på en springrunda trò?

Har tappat lusten till att springa, egentligen till allting! Hänt så mycket på kort tid att jag tappat all glädje känns det som. Fick en väldigt tråkig nyhet igår.. Har inte gråtit så mycket och så högt på flera år! Idag har jag ont i ögonen efter alla tårar. Tankarna i mitt huvud idag är bara skit,allt är grått och trist..
Varför???? Är så himla ledsen :(
Varför just DU? DU har aldrig gjort någon något ont! DU förjänar inte detta!  


Kramar Sahra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback