Lördag


Skall strax ta bussen till Thn, till min goda vän Malin..
Vi skall ta en sväng till Överby för att kolla kläder inför kvällen.
Efter Överby skall vi hem till henne och laga middag.
Kvällen avslutas på Lipz antagligen. Men innan dess så ska vi ta en runda på Butlers.
Känner på mig att kvällen kommer att bli hur bra som helst, som alltid när jag är med henne!!

Malin är en jätte jätte go tjej. Vi gick tillsammans på gymnasiet när vi läste Natur.
As smart tjej! Kommer alltid vara vänner känner jag på mig! :)

Söta Malin till vänster:




Sötgrisar!



Nu ska jag hoppa in i duschen. Packa min väska och sen gå ned till
gröna kiosken och handla lite öl för kvällen. Blir nog också det fantastiskt
goda rosévinet med smak av geléhallon, mums!

Hoppas ni har en trevlig lördag, för det ska jag VERKLIGEN ha!
Får hoppas att man hittar snygga kläder på Överby sedan, lägger upp bilder
på köpen imorgon isf..

Kramar på er!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback