Nu går jag på "minilov"

Japp, nu går jag på ett litet minilov:) Ledig fram till tisdag... och jag har absolut ingenting att plugga, känns hur skönt som helst med LEDIGT!!! Såg precis i Bohuslänningen att vädret skall bli bra till helgen, UNDERBART!!

Den muntliga examinationen idag gick bra, tror jag.. Hon sa inget negativt iaf, vilket var tur:)
Men herre vad jag var nervös!!

Dagens:



Hela outfiten är från veromoda, hade mina nya ballerinaskor till vilket
jag ÅNGRAR för fy vad jag hade ont! SKOSKAV överallt!!!


Åååå jag är så mätt! Åt precis potatisgratäng, fläskfilé och sallad. MUMS! Grym jag är på matlagning..
När jag flyttade ihop med Nisse kunde jag knappt koka makaroner, nu kan jag göra typ allt:) Jätte bra, och kul!!
Dock blev potatisgratängen lite lös, men smakade gott ändå:)



Smaskens!

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig. Älskar det programet!
Han som pratar i programmet är så himla rolig!
Efter Halv åtta hos mig så blir det Anna Anka letar assistent (eller heter det så?)...

Ska visa er vad jag köpte idag, ett riktigt impulsköp medan jag väntade på bussen.
Det var kärldek vid första ögonkastet!
Jag kunde verkligen inte låta bli att köpa med mig det hem!
ÅÅÅ älskar mitt senaste köp:) Visar er senare... Håll ut!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback