Skall cutta mig!

Skall klippa mig på torsdag, men hur??
Jag vill ha långt hår men samtidigt inte.. Vill göra något kul, nytt med håret, men vad?? Lugg kanske?
Ska jag klippa mig kortare, typ lång page eller liknande så blir det nog mer för mig att göra på morgonen. Just nu är det så himla smidigt, bara går upp ur sängen, flätar en fläta i luggen eller gör en twist, så är det klart! Gör aldrig mer än så. Klipper jag av längden så kommer mitt självfall att komma fram mer, dvs. får platta och styla håret mer då än nu. Frågan är om jag är beredd att hålla på och fixa håret!?

Hjälp mig, vad ska jag göra? Klippa endast topparna eller göra något mer drastiskt? Hade vart så kul att förnya sig eftersom man sett ut så här i så många år!

HJÄLP!! Ge mig förslag!

Kramar



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback