Lördagskvällens festligheter

Kvällen igår var hur bra som helst! Händelserik må jag säga..
Först var vi hemma hos Malin, lagade tacos och gjorde iordning oss.
Sedan drog vi på en förfest och sedan till Lipz. Herre vad vi dansade igår, fast det gör vi i och för sig alltid när vi är ute. Men i mina höga klackar var det lite svårt, gjorde ont och lite svårt att hålla balansen när det är så smala klackar. Blev att man tappade balansen kanske två gånger så att jag föll till golvet. Men tur att det finns starka killar som kan lyfta upp en:) hehe... Men man lär sig!

Kvällens outfit:
Lägg märke till tavlan som Malin målat SJÄLV!! Sjukt bra gjord!







Fina flickor:




Moi:



Malin stod för musiken, haha... Hon spelade även
en liten trudilutt för mig på sin saxofon:




Puss puss!



Får ju inte glömma maten: Jätte gott med tacos!




Oj, jag ser nu att detta inte var bilder som förmedlar rätt känsla, dvs. PARTY!
Tog tyvärr aldrig bilder när vi var ute på Lipz. Konstigt, det brukar jag aldrig vara sen med!
Aja, får bli egobilder på mig och Malin.

Enjoy!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback