Vad gör man inte....

...för sin sambo?? Han ville ha lite sällskap och HJÄLP...av mig!???

Sitter just nu i hans garage, hjälper honom bl.a. att sätta på en motorhuv på hans vrålåk.
Motorhuven är nog det enda jag kan hjälpa honom med, är inget geni direkt här...bland all skit!!
Trevligt med en man in action;) hehe..

Hårdrock spelas från högtalarna, lukten av motorolja och gummi.. det enda som fattas i hans garage är en kalender med halvnakna eller nakna brudar.. var är den?? Det finns bland mina fördomar om gubbar med "garage" att det skall finnas upphängt på väggen, en kalender med fina flickor i... Men tydligen inte här!?
Går man in i garagegrannens garage så nog finns där en sån kalender, dock är den gubben ett antal år äldre än min gubbe.. Så han har ju några år på sig att fixa en:)
Vart hittar man en sån tro? Kanske jag kan fixa en åt honom så hans ställe blir komplett!? hehe:)

Ikväll blir fet film, Wallander arvet.. Wallander brukar vara bra:)

En annan sak som varit skum idag (och igår), SNÖÖ? NU?? Nu skämtar gud med oss!!


Over and out.
Kramar Sahra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback