Valborg

Godmorgon på er!
Grät mig till sömns igår igen...gillar inte att vara ledsen, det är jobbigt :( Tänker på dig mormor!!
Idag kommer hon till ett hem vid lunchtid. Skall dit och hälsa på henne då.. min kära mormor. Så jobbigt att träffa dig, men jag träffar dig hellre än att ha dåligt samvete för att jag inte gör det! Det är du som har det jobbigaste nu, får sätta mina känslor efter dina! Du är viktigast!! Du behöver oss!



Hade tänkt att jag skulle ge mig ut på en joggingtur nu på morgonen men jag tror jag skippar det. Jag har fortfarande ont i halsen och är nu också tät i näsan. Så får nog ge förkylningen några dagar och sen är det hårdträning som gäller. Farligt att träna när man inte är helt hundra i kroppen...
Blir nog en tur upp till bjursjön och vidare upp till bommen om en liten stund. Enligt pappa skall sträckan dit upp och hem till mig igen vara runt 1,2 mil.. Så ska kolla upp den sträckan idag tänkte jag :) Får röra på mig lite iaf. Rensa mina tankar lite...



Valborg idag då.. Vad händer?
Ikväll ska vi bara ta det lugnt, imorgon skulle vi nog till ett par vänner och sedan kanske utgång!? Hoppas man mår bättre till imorgon..

Nu ska jag gå och duscha.. duscha ur allt frisören la i håret igår. Herregud, hon tog i så mycket klet och spray att jag såg ut som ett troll i håret. Så nu ska allt det väck... skönt! För allt sånt i håret är verkligen inte jag!!

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback