Dagens

Hej!

Idag hade jag sovmorgon, började inte skolan förrän kl.12:45, så jag kunde sova ända fram till kl.8:30 och det var riktigt skönt! Slutade dock skolan kl.16, så det blev en sen dag iaf, kom hem kl.18. Men 3 timmar i skolan går fort! Vilket väder det dessutom har varit idag! Jätte skönt!
Idag hade vi en sån där praktisk dag igen, vi "lärde" oss utföra hjärtultraljud idag och herre jävlar, ursäkta språket, vad svårt det var! Minsta lilla rörelse gjorde att man kom ur bild. Men kul var det! Skall bli riktigt kul på praktiken om en vecka då vi ska lära oss det på riktigt. Kommer bli en riktig utmaning, men jag skall nog lära mig det, så småningom!
Jag ska ha min praktik på Sahlgrenska, där är dem ju verkligen proffs på det dem gör, så jag kommer ju lära mig utav proffsen!

När jag kom hem så hade älskling maten klar, åå vad glad jag blev! Kyckling blev det idag, mumsigt!
Efter maten lade vi oss en stund och sedan kl.20  stack jag ut och sprang en sväng. Efter 15 min började jag må illa pga. maten. Jag lär mig aldrig att jag inte skall springa tätt inpå maten! Så det blev att jag fick gå, gick dock snabbt! Jag gick till Willys och köpte mig duschkräm och hudlotion och så promenerade jag hem i rask promenad. Får ta en runda imorgon ist, får äta något LITET innan!

Dagens:
Kjol H&M, linne Veromoda och halsband MQ.




Nu ska jag sova.

Förresten! Igår betalade jag in avgiften för Göteborgsvarvet 2011. Så nu är jag anmäld. Herregud! Hur skall detta gå!? Bra så klart!!!

Godnatt!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback