En riktig 7sovare!

Igår bloggade jag aldrig pga av att jag helt enkelt sov, jag sov från kl.18:40 tills det att klockan ringde i morse kl.5:20. Jag gick länge i skolan igår och när jag kom hem åt vi middag vilket gjorde både mig och älskling trötta så vi gick och "vilade", ställde klockan på en timme. Gick vi upp när klockan ringde? Nej, verkligen inte. Men det var verkligen skönt att sova så mycket. Idag känner jag att det var bra gjort eftersom jag skulle upp lika tidigt idag för att vara i skolan mellan kl.8:30 och kl.16:00. Precis nu är jag jätte pigg och har varit det hela dagen. Gud vad gott det varit att ha känt sig utvilad! Jag är väldigt dålig på att lägga mig i lagom tid annars, klockan brukar passera 23 innan jag lägger mig. Lite sent när man ska gå upp runt 5-tiden. Måste skärpa mig!

Eftersom jag inte skrev något igår så lägger jag upp en dagens från igår.
Hade på mig mycket nytt igår! Hade på mig min nya tröja från veromoda, mina nya converse och min nya scarf ifrån soul.Kjolen är gammal, från veromoda.. Fin fint!





Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback