Fotosession

Första skoldagen på sista året är nu gjord, ett antal kvar!
Första dagen var det först upprop och sedan körde det igång med en gång. Föreläsning om hjärtats fysiologi och lite anatomi. Har redan läst detta så det var "bara" en repetition. Hjälp vad man skall kunna grejor! Det blir verkligen till att repetera vidare hemma nu.
På tåget hem har jag försökt läsa lite om hjärtat i boken men det är lite svårt att hålla fokus då man har datorn med sig. Kanske skall lämna den hemma hädanefter? Nja, tveksamt!!
Hittade även ikonen för webcam som ni ser nedanför.. haha, KUL!

Jag har precis åkt förbi Ljungskile, inte långt ifrån hem med andra ord. Gött skall det bli att komma hem igen. Imorgon är det på't igen.. Fast imorgon går jag enda fram till kl.16, mindre kul!!









Flanellskjorta Veromoda

Ååå lite arg är jag över min praktikplacering. Det är två i klassen som bor i Uddevalla, jag och en annan tjej. Hon fick praktikplats i Uddevalla/Näl, men jag får vara på Östra sjukhuset i Göteborg. INTE KUL! Så jävla orättvist!! Skall prata med hon som gjort placeringarna imorgon så får jag se om det går att göra något åt det. Håll tummarna!!
Dem kunde vart lite schyssta iaf och gjort så att vi fick halva praktikperioden var i uddevalla/Näl ist för att en får hela perioden.. Ååå vad jag är sur över detta!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback