Mary Kay

Nu ikväll har jag varit hos Hanna på tjejkväll. Hon hade hudvårdsparty av märket Mary Kay. Vi alla fick sitta vid ett bord med varsin spegel framför oss och testa alla produkterna och dem var toksköna! Det blev köp för min del, tyvärr kan man väl kanske säga för det kostade en liten slant. Men hon som höll i det lovade att dem var dryga så jag har ju produkterna förhoppningsvis ett tag. Man ska sköta om sin hy!
Jag köpte rengöringskräm, fuktighetskräm, ögonmake remover och en foundation. Foundationen hade hon med sig så den fick jag med mig hem direkt men de andra produkterna skulle hon beställa imorgon så jag får dem nästa vecka. Fint!

Jag har bjudit hem hon (Paulina) som höll i partyt, till mig söndagen den 12 september. Nu ska jag bara fundera ut vilka jag ska bjuda hit. Är det någon som vill komma? Hör av dig isf!

Hanna (vit klänning och rosa scarf) skall flytta till Halmstad (tror jag det var!) i ett halvår så hon höll ett litet avskeds"party" för oss. Lärt känna henne genom Malin och jag kan säga att jag diggar tjejen mycket! Hon är riktigt trevlig och söt. Kommer fatkiskt sakna henne! Men vi ses ju i Halmstad, eller hur!?



Hanna hade gjort det så fint med bubbel och snittar! "Bull-mamma"
















Mary Kay-broschyr och min foundation som jag köpte, plus lite prover på ögonskugga och rouge.






Tack för ikväll tjejer!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback