Min lediga dag

Morsning korsning!

Idag har jag varit ledig, egentligen för att plugga men icke! Idag blev det en tur till Överby istället med mamma och pappa. Roligare, mycket roligare! Men nu börjar ångesten sakta men säkert krypa på en känner jag. Har inte varit jätte flitig med pluggandet denna helgen som jag egentligen borde varit. Men får ta nya tag, någon dag!

Just nu sitter jag hemma hos föräldrarna. Jag och älskling skall bli bjudna på middag när han kommer hem ifrån jobbet. Då kommer det serveras brunabönor och fläsk till alla utom mig. Jag ska få mammas superduper goda pannkakor! Finns ingen som gör godare pannkakor än min mamma!! Har längtat länge efter dessa pannkakor!

Dagens:
Flanellskjorta Veromoda, Leggings Veromoda och skor converse.





Ser ni, håret blev allt en del mörkare.. Gillart!

Det blev lite shoppat uppe på Överby idag. Vad jag köpte kommer upp här lite senare!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback