Shopping i Stockholm

Jag trodde som sagt att jag i princip skulle komma hem med en helt ny garderob efter helgen i Stockholm, men det gjorde jag verkligen inte!
Det blev endast två klädesplagg och smink och hårspray.
Det absolut bästa köpet jag gjorde var ju självklart min urfina rosa Björn Borg plånbok. Den köptes bara efter 20 min från och med att vi kom in till centrum med pendeltåget... Det gick fort! Men det skrek "Sahra" om den, verkligen...

Byxkjol, H&M


Ballongkjol, H&M


Störtsköna tofflor, SkoPunkten


Rouge i färgen power, MakeUpStore


Kunde inte motstå. Dessa var billigare i Stockholm. 50 % hade de på hela sortimentet. Yes!


Hihi, läppglans i Hello Kitty, H&M


FIN Plånbok, Björn Borg




Tror detta var allt.. Som ni ser är det inte jätte mycket. Men men, lite är bättre än inget!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback