Sista arbetsdagen

Oj oj oj, ytterliggare en vecka då det varit dålig uppdatering från min sida!
Men, det blir förmodligen tyvärr inte bättre, kanske inte! Min dator håller tyvärr fortfarande på att flippa så det blir inga inlägg därifrån iaf för mitt tålamod för sega datorer är som bortblåst.. så det är inte ens värt att försöka känner jag..
Får se om datorn ordnar upp sig eller om jag får skriva ifrån Nisses dator..

Nu under helgen blir det iaf inte några inlägg. För då åker jag och tjejgänget till Stockholm för att sova på hotell i barkarby. Det som står på schemat under hela helgen är ju så klart SHOPPING och PARTY! Skall bli så skoj!

Idag gör jag min sista dag på jobbet vilket jag känner är lite blandade känslor, både gott och ledsamt. Har ju som sagt stortrivts här! Men ska bli gott med ledigt innan skolan sätter igång. Det behövs nog att vila upp sig för jag såg precis schemat för den kommande kursen och HJÄLP var min första tanke..

Jag ska få gå tidigare ifrån jobbet idag tack vare att vi skall BILA till Stockholm, USCH vad hemskt det skall bli! Upp är kanske inte det värsta för då är man ju pirrig och glad att man kommer iväg, men hemresan kommer nog bli jobbig.

Var ute på torp igår för att egentligen handla mig en bodylotion och springa till systemet för att fylla på drickesförrådet inför helgen.. Systemet glömde jag ju absolut inte, men bodylotionen var som bortblåst. Det blev en klänning inne på HM ist.. EN dyr sådan också tyckte jag, 499 kr kostade den. Dyr för att det är en klänning man endast kan gå ut i. Men jag var TVUNGEN att köpa den.
Var ute på torp förra veckan och då såg jag den men då hängde jag tillbaka den när jag såg priset. Igår när jag kom ut så hängde den kvar och så kände jag att det verkligen var meningen att jag skulle ha den! Så jag testade den och den satt som skuret för mig! Klänningen är så underbart söt!! Riktig prinsesslik sak...
Vill gärna visa er den nu men det väljer jag att inte göra.. För jag vill inte att tjejerna jag skall till Stockholm med skall se den innan.. Så jag får visa er den när jag kommer hem..

Härligt att fira sin 1,5 veckas sommarlov med en weekend till Stockholm med tjejerna.. Kan det bli bättre?

Hörs på måndag igen!


Tjingeling


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback