Ryggsäckar

Oj, redan söndag kväll!
Denna dagen har gått riktigt fort, har dock inte gjort så mycket vettigt. Vi var en väldigt snabb sväng till Torp där älskling handlade sig en videokamera. Jag köpte mig ingenting. Var faktiskt bara inne i 3 affärer nämligen Veromoda, MQ och Stadium. Inne på Veromoda testade jag mig en skjorta, men nej tack! Jag såg ut som om jag jobbade i kyrkan eller liknande i den. Jäkligt snygg, men inte på mig!

Inne på MQ hittade jag en mössa och två halsband som jag skulle vilja ha. Mössan känns lite tidig att köpa men den kommer nog gå åt som smör inom de närmaste veckorna så jag ska nog faktiskt passa på att köpa den imorgon då jag ska till Överby med familjen. Jag älskar ju att gå i mössa så det blir en bra investering! Halsbanden var också grymt snygga, 149 kr styck. Kan inte bestämma mig för vilket av dem, får se om jag köper bägge två. Fast egentligen, vad ska jag med halsband till? Jag älskar iofs smycken men ändå? Får se om det blir ett köp imorgon..

Inne på Stadium hittade jag skit snygga ryggsäckar, jajamen, ni hörde mig rätt, RYGGSÄCKAR! Jag ska skaffa mig en ryggsäck för att ha till skolan. Så himla praktiskt. Jag har ju min as snygga skinnväska just nu, en sån man får hålla i handen. Jätte opraktiskt då den blir skit tung dem dagarna man vill ha med sig både dator, böcker och annat. Så en ryggsäck ska jag nog införskaffa mig. Den jag har nu, en Peak Performance börjar gå sönder i sömmarna. Jäkligt bra hållbarthet har det varit på den, haft den ryggsäcken i över 6 år nu. Så det är änna dags att skaffa sig en ny. Den jag såg idag var även den i märket Peak Performance (599 kr) men det fanns även en lite billigare i märket Fred Perry (399 kr). Får se vilken det blir. Fred Perryn är svart medan Peak Performance ryggsäcken finns i både lila och svart, det är isf den lila jag har tänkt köpa mig!

Nu när jag var inne på Stadium för att ta bilder på ryggsäckarna så fick jag se att Fred Perry ryggsäcken kostar 199 kr. Undra om det är på onlineshopen endast? 199 kr är ett riktigt bra pris!

Vilken tycker ni är snyggast?




Hjälp mig välja!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Fred Perryn är helt klart snyggast!

Postat av: Sahra

Ja, den är jäkligt snygg. Funderar faktiskt mest på den! Peak ryggsäcken hade ett sånt där "senil"snöre dvs rem som man ska ha runt magen. Det behöver jag ju, skall ju inte direkt ut och vandra!?

Postat av: Fred Perryn är snyggast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback