Veckans shopping

Hej på er igen!
En vecka sedan jag skrev något och det är inte pga att jag inte vill utan det är pga att datorn varit död.. Men min älskade sambo fick fixat det och nu lever den igen och jag kan återigen göra mina inlägg.

I veckan som varit har det inte hänt mycket jag kunde ha skrivit om ändå. Men det jag alltid gör är ju att shoppa, och jag ska visa er vad veckans inköp är!

Mysig stickad kofta från Gina Tricot




Grått nagellack från H&M





Jeansklänning från Vero Moda. Härligt slapp klänning!!


Så mycket som det har regnat nu det sista så var det hög tid att införskaffa sig stövlar. Dessa har jag spanat in hela sommaren. Nisses mor har likadana och jag vill alltid ta med mig dem hem när vi är och hälsar på. Men nu behöver jag inte ha dem tankarna längre för nu äger jag egna. Äntligen!
Coop, medmera rabatt!





Jag har världens bästa mamma! Hon köpte mig denna fina Hello Kitty datorväskan till mig. Mitt i veckan kom hon till mitt jobb och gav mig en påse från OnOff och i där låg denna sötnosen. Jag blev så himla glad!!!




Finns det något sötare än Hello Kitty? Jag kan erkänna, trots att jag snart är 22 år så älskar jag denna lilla katt!


Kram!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback