Va? Har DU jeans på dig?

Ååå vilken lååång dag det varit i skolan idag men väldigt kul sådan! Vi fick lära oss hur man mäter tå- och ankeltryck. Det har med andra ord varit en praktisk dag idag med teori på förmiddagen och praktisk övning på eftermiddagen. Gått från kl.8:30 till 16 vilket är många timmar men dagen har gått väldigt fort!

Vid lunchtid ringde mor min och sa att familjen var i Göteborg och förmodligen var kvar där när jag slutade. Jag ringde när jag hade slutat och de var kvar i götet vilket medförde att jag fick skjuts hem, jajamen. Gud vad skönt att slippa åka tåget hem. LYX!
När jag var påväg in till Nordstan från Mölndalssjukhus blev jag så kollosalt sugen på öl! När jag kom fram till Nordstan var systemet nummer ett! Jag var inte den enda som verkade vara sugen på något som kan köpas där inne för det var kö in! Jag fick iaf mina öl och gud vad gott det var. Öppnade en redan i bilen hem, mumsigt!

Idag invigde jag min nya pippitröja från Rut.mfl och till den hade jag vit tröja och jeans från veromoda. Det hör inte till vanligheterna att jag bär jeans, absolut inte. Tycker jeans är det mest obekväma plagg man kan gå i. Tummen ned för jeans alltså! De byxor jag använder, när jag väl använder byxor, är isf av modellen leggings eller chinos. Men dagens jeans är inga leggings utan riktiga jeans och jag vantrivdes hela dagen!
Det första familjen sa när jag mötte upp dem i Femmanhuset var "Va? Har DU jeans på dig?", haha.. Så där ser ni, ovanligt alltså.









Fredagsmys idag med guldnougat och öl. Kan det bli bättre?
Ha en jätte bra fortsättning på fredagen och fortsätt att fredagsmysa!

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback